onsdag, december 16, 2009

snopppp

62 fyllde mormor, när jag kom dit var alla hennes gubb och gumm vänner där, vilket jag inte var beredd på, men dom gick ganska snart. Så när jag hade vart där i fem minuet åkte alla hem.. Dem kanske ville att jag och mormor skulle få ensamtid. Vilket jag verkligen kände för. För då är mormor som allra bäst, vi är så lika hon och jag iallfall på vissa punkter haha.. Jag har haft såå otroligt mysig dag..

Ni som har träffat min mormor vet ju att hon är en sexfixerad skitsnackare med grym humor! Med andra ord, helt underbar och som en kompis till mig!
Så under hela denna dag har vi;
- snackat skit om folk
- kollat i fotoalbum ( på snoppar hahaha )
- stått och rökt under fläkten, vilket kändes lite ovant, jag rekomenderade balkongen men det passade inte henne haha..
- kollat på mord dokumentär
- snackat massvis!

Helt underbar dag! Jag stannade ända tills mamma, pappa och bror kom och gratulerade henne så jag slapp gå ända hem, skönare att åka bil ;)

Måste bara berätta detta;
Som sagt så kollade vi i fotoalbum och så var det en bild på hennes systers man, som stod naken. Men på själva könet var det en lapp för.. Så kollar hon på mig och frågar om jag vill se snoppen, och ni som känner mig vet att jag såklart svarar , JA..
Precis efter att jag sagt ja, säger hon helt hets; det vill jag med! Så drar hon bort den vita lappen och vi synar snoppen ett tag och ganska snart börjar vi asgarva haha.. Vad sa jag, lika som bär ibland!!

Så tack för denna dag min vän, ( även fast du förmodligen inte läser detta )
älskar dig mormor!

Nu ska jag pyssla med mammas 40 års present, och vänta på att sambon kommer hem från jobbet!

fick lite grejer av mormor också!


fina jul grytlappar



6 st sådanna koppar, dom kom tydligen från dalarna. :)


Och så denna burk, jag har alltid tyckt den vart så fin, så långt tillbaka jag kan minnas. Den har alltid funnits hos mormor, och hon har haft te i den. Så idag fick jag den och vad tror ni jag gjorde när jag kom hem, ( om ni inte hade sett bilden haha ). Ja precis, fyllde den med te påsar!
(Ehm, lite sliten på kanten men det är för att det ska vara ett lock på)

1 kommentar: