onsdag, december 30, 2009

aj.. & godnatt

Slog precis i knät, aj aj aj.. Typiskt jag som precis skulle hoppa i säng, var det tvunget att hinna hända. Fy! Så jag gnällde lite för mig själv, och då tog albin av sig sitt headset, och skulle förmodligen fråga hur det gick eller något, men det hann han inte förrän jag sa åt honom " prata inte med mig nu ". Vet inte varför, men alltid när jag har gjort illa mig och så frågar han ( bara han ) hur det gick, blir jag ännu mer irriterad haha. Och säger just dessa 5 ord.. Så sjuk jag är..
Jaja, nu ska jag pussa honom godnatt, så han inte tror jag är sur. Men det vet han förmodligen redan att jag inte är, Jag menar; han har ju hört repliken förut!

Godnatt vänner. <3

1 kommentar:

  1. thaank you!
    Gottnyttååår på dig!
    puss och kram (:
    /mikaela, www.mizkuz.blogg.se

    SvaraRadera