torsdag, december 10, 2009

frukost på violen

Svärmor ringde och väckte mig kl 10.00, hon ville fika.. Så jag klädde på mig kläder och gick upp till violen, därav frukost på violen :) Hon hade rast till halv tolv sen började hon köra igen (läs; hon är taxi/buss chafför) så jag åkte med henne när hon skulle köra en grupp barn till sparreholm, därefter åkte vi till hammarvallen, så fram tills nu har jag ; simmat 10 längder, bubblat i bubbelpolen, solat, duschat och bastat . :) har varit suuuper skönt! Mötte Anna där också, mycket trevligt.. Vi kom fram till att vi saknar en viss gemensam kompis vääldigt mycket, kom och hälsa på i Flen Jenny!!

Nu sitter jag hemma, har precis hängt upp de blöta badkläderna och ätit en beskvi. :) mumsigt! Nu ska jag till IKEA med emma och åsa, ska bli skitkul.. Ikea - mitt andra hem!

Hejhej.
Love,

1 kommentar:

  1. Hallå Malin ! Du får ju uppdatera din blogg ;)

    Jaa (: Tyvärr kan vi itne följa med till Mellösa, lillen är så gnällig efter sprutorna :( Det kanske ändras, vi får se !

    Ehm, det var Bosis, Sami,Samis kompis, Stoffe, Robin, Robins kompis, Danne (:

    Ha en superbra dag <3

    SvaraRadera