lördag, december 05, 2009

Ger mig på det igen!

Jösses så snett det har gått så fort jag försökt skriva något inlägg, detta är anledningen till att jag inte skrivit på ett tag..

Igår när jag skulle uppdatera så gick allt bra tills jag skulle ladda upp bilder och publicera.. Det gick inte, helt knasigt.. Så jag försökte utan bilderna, då gick det tillslut.. Undrade varför det var så konstigt så jag loggade ut och in igen för att kolla om det blev någon ändring vilket det inte blev. Men så idag såg jag vad felet var, jag hade råkat trycka på redigera html så jag fixade allting och började skriva som vanligt igen.. Precis när jag skulle trycka på publicera la datorn av, jag blev något arg.. Detta är anledningen till att jag änns inte kollat mer på datorn idag..

Nu gör jag ett nytt försök!
Jag vaknade tidigt imorse, gjorde frukost och väckte sambon.. Därefter gick jag runt och plockade här hemma medans albin satt och kollade cross på tvn i väntan på att svärfar skulle komma över på fika. Dom kom runt tolv och vi umgicks med dom hela förmiddagen, innan dom skulle hem så skulle dom åka till lager 157 ( när dom väl var här i närheten ) så vi följde med dit.. Jag köpte ingenting alls idag faktiskt, men min darling kom därifrån med en deodorant och en tjocktröja.
Väl hemma blev det snabbmat från träffpunkten sen dess har jag bara legat hemma nerkrypt i soffan med mitt varma duntäcke! Emma kom över ett tag, mysigt.. Vi kollade på tv, målade naglarna och snicksnackade en massa.
Jag visade en av mina julgrupper jag gjort, hon blev helt fascinerad. Så kul att få sådanna reaktioner :) det gör mig glad.. !

Nu kom nyss albin och niklas hem, dom ska tydligen ha lan här hemma, hmm! Jaja, hoppas att emma kommer tillbaka så jag får något kvinnligt sällskap!



en av de tre julgrupper som jag gjorde igår!
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar