tisdag, december 15, 2009

kan det stämma?!

Sitter i skolan, alla pluggar naturkunskap och jag sitter här, är för en gång skull klar med en uppgift tidigare än andra. På ett sätt som inte ska nämnas! Haha..

Jaja, kollade nyss min statestik, kan det verkligen stämma? Blev sjukt förvånad, om det stämmer så är ni fler än jag kunnat tro som läser, och det gör mig glad.. Kul att så många har hittat hit.. :)

Nu ska jag ner till caféterian och köpa en te.. :) Synd bara att det inte är lika gott som hemma.. ( eller som hos angelica )

Jaja, snart slutar jag eller snart och snart ( kl 15.20 ) bara datorkunskap kvar!

Bye bye!

1 kommentar:

  1. Vad kul för dig också, med statistiken ;)

    Ja, det är bara höra av er, skicka ett sms om ni är påväg . Albins tröjor ligger nytryckta här hemma nu !
    Roligt att allt gick bra i skolan (:
    Pusss <3

    SvaraRadera