torsdag, december 17, 2009

mätt i magen

När sambon kom hem så åkte vi ganska snabbt upp till ica och handlade ingredienser till julbak och lite annat nu inför jul.. Blev lite billagre för jag har sparat alla checkar vi fått under tiden jag har vart medlem i ica så det blev billigare än beräknat. :)
Därefter åkte vi till bp:s och kollade runt lite, älskling kom därifrån med en julklapp och 3 alhgrens påsar, och så köpte han en recept bok till mig, taaack (a).. En sån här som man själv skriver upp recept i.. :)

När vi kom hem kurrade magen rejält så det blev tacos direkt... Och till efterätt klämde jag i mig en påse bilar, vilket känns onödigt nu (läs; suuuper mätt i magen)..
Nu ska vi till hälleforsnäs och förmodligen blir det inte så myckt te och änglakola denna gång, för vännerna ska ju flytta imorgon, så vi hjälper nog dom med att packa ned allt.!
Grattis grattis till att ni äntligen hittade något som passade er!

Love,

4 kommentarer:

  1. Jag vet itne riktigt när han ska åka dit, men han kommer ju hem snart . Då kan jag höra av mig ! <3

    SvaraRadera
  2. Hej, hann inte prata med Mika ..Men han är i Flen nu, du kan ringa och fråga om du kan åka med hem ? Han köper och hämtar kartonger, du kanske kan hjälpa till attt packa då ? Kram

    SvaraRadera
  3. Såklart vi kan göra så, finns nog inte sååå mycket vi behöver hjälp med . Håller redan på här hemma, men en sväng kan vi ju ses . Bara höra av er när ni är på g, nu ska jag fortsätta här hemma :) Ouss <3

    SvaraRadera
  4. Det var kul att träffa dig också :)
    Ja, jag hörde av Åsa att ni tillslut bestämde er för att testa det nyta pizza stället. Va det gott, eller ångra ni er att ni inte tog kina :P?
    Kram och God jul.

    SvaraRadera