fredag, december 04, 2009

Fredag idag, häärligt!

Vaknade för ett tag sen, men ligger fortfarande i sängen. Har precis skickat in en Oriflamebeställning.. Och idag har jag x antal saker som måste göras.. Jag låg och tänkte på det innan jag skulle sova igår, så det dröjde läänge innan jag tillslut slocknade.

att göra idag:

* Gå en promenad hem till mamma och hämta viktig post
* Skicka in oriflame beställing ( gjort )
* Gå till banken och sätta in pengarna på kontot
* Maila till en lärare
* Hämta böcker i skolan
* Slå in julklappar
* Betala två räkningar
* Ta tag i disken
* Till ica och handla

är vad jag kommer på just nu! Förmodligen dyker det upp mer saker under dagen..

idag är det freeedag, underbart! Hoppas ni får en härlig dag allihopp!

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar