söndag, december 20, 2009

något bra tillslut iallfall.

Ja ni, denna dag alltså!
Jag har ju en negativ egenskap, observera EN haha ;)
Jaja, iallfall denna egenskap är att jag blir jätte nere, sur och förbannad när inte saker går som de är planerat, ex. som att det är något som inte blir av, eller att man inte hinner allt man planerat osv.
Så idag har det verkligen inte vart en bra dag . :( Vi hade planerat med mamma och dom att göra julgodis idag, en månad tillbaka.. Och igår kom vi överens om att vi också skulle köpa gran och åka till eskilstuna.. Vilket skeeeeet sig.. ( till en början) !!!
Vi var påväg imorse för att åka till sköldinge för att göra julgodis och som jag skrev i det tidigare inlägget, gick bilen sönder.. Så vi fattar ganska snart att vi inte kan göra julgodis, köpa gran eller åka till eskilstuna.. Och jag blir svin tjurig..
Albin försöker fixa bil och allt men alla är upptagna, finns inga reservdelar som behövdes för att laga bilskrotet på mackarna heller.. Så vi var hemma hela förmiddagen, albin ringde mekonomen i eskilstuna och fråga om dom hade en sån där remm ? hemma.. Vilket dom hade, så hans syster och hennes kille köper den eftersom dom ändå var i stan och kommer därefter hem med den till oss kl två.. Men istället för att albin ska ställa sig och laga skiten då, så lånar vi hans syrras bil och dom tar skithögen.. Så vi kom iallfall iväg tillslut. Vi gick ett varv på tuna park, albin hittade ett par skor och jag ett linne till våran efterlängtade kryssning.. :) äntligen vet jag vad jag ska ha på mig. (a) sen köpte vi en gran också, åkte runt till 4 mackar i eskilstuna, albin fick nästintill tokspel på mig för att jag var så petig med hur den skulle se ut.. han tycker ( gran som gran )!
Nu har vi vart hemma ett tag , jag har duschat och så och ska spela bingolotto strax, helt själv med två lotter haha, pinsamt! Men albin var tvungen att åka och laga bilen tyvär.. Och precis när han hade åkt skrev mika att vi kunde komma över om vi ville, så irriterande . Jag som så gärna ville till dom. Men har ingen som kan köra. :( Jaja, imorgon kanske vi kan ses ? <3

Nu; bingolotto och godis. :)



gjorde julgodis igår

cornflakes toppar. :)

jag idag

söndagkväll

1 kommentar:

  1. Hej hej Malin! Tänkte bara tacka så mycket för presenten i Fredags :) Synd att du inte kunde vara med! Puss & Kram

    SvaraRadera