tisdag, december 22, 2009

glödande pumps den 27. :)

Dagen har tillbringats framför datorn , på tv6 play! Kollade ikapp ph. :) Fan den nya bruden verkar inte ha mycket innanför pannbenet, förmodligen en som jag kommer störa mig på! Men men det känns som om det kan hända lite spännade saker nu när hon kommer in. Blev väldigt besviken, för lördagens avsnitt slutade super spännande, och då skulle jag kolla på söndagens, men då ser jag att det är uppehåll till den 4 jan . =/.. Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Eller?
Kl halv fyra åkte jag med mamma, pappa, syster och bror till Katrineholm, skulle köpa födelsedagspresent till sambon, vilket var super svårt!! Det började med att jag köpte ett tar pumps till mig själv, dessa ska glöda på kryssningen . ;) Sen köpte jag en julklapp till min tös, en borste blev det. Prövade kamma henne med den nyss, vilket hon verkade tycka om. :) Därefter köpte jag lite små skit som balsam, fryspåsar och så.. Och allra sist när jag hade gett upp hoppet om att hitta något till killen, hittade jag en sak! Så äntligen är det klart. Och när jag skulle betala hittade jag en tjugolapp precis nedanför kassan, jag kollade på den ett tag sen böjde jag mig ner och tog upp den, 20 kr är inte speciellt mycket, men man blir sådär sprallig och skiner som en sol ändå. Så dagen slutade bra, tack tack för denna eftermiddag min älskade familj. <3
Nu ska jag ringa angelica. ! Ses..
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar