torsdag, december 03, 2009

Emma, den långhåriga schäfern.. :)

Idag har jag vart hemma hela dagen. Skönt förvisso, men har känts rätt segt, inte förren sambon kom hem kl 4 satte jag på mig kläder, innan det har jag myst runt i morgonrocken. :) Jag gjorde mat medans han var iväg och tränade, därefter åkte vi till 157 med hoppet om att hitta något billigt klädesplagg, och ta en fika med astrid och sebastian, men så blev inte fallet.. Vi fikade inte med dom, och jag hittade inget klädesplagg som jag ville ha, men köpte ett par vantar och en bok iallfall.. Min darling köpte två st t-shirts.. Så vi kom billigt undan denna gång. :) När vi stått i kön i 50 minuter. :O Så satte vi oss och fikade. Påvägen hem från Hälleforsnäs stannade vi till i Mellösa för att hälsa på grabbarna på Anneberg, så det blev te och kaffe där. Ganska snart ringde Jonas och sa att han stod vid bron med en bortsprungen hund, så vi promenerade dit med koppel och så.. Hann plinga på några hus innan vi tillslut hittade rätt, eller vi plinga på ett hus som sen visste vems hund det var, sån tur! Så då gick vi och lämande henne (läs; emma) :) hos hennes ägare!

Nu ska jag lägga mig och försöka sova, så jag och min pärla säger puss och godnatt, killen har redan däckat.. Så vi ska krypa ned med honom, sno lite värme från han, jag är lite frusen..

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar