måndag, december 21, 2009

sovdags, natti natti!

Jag hann med bussen och det där med plingandet behövde jag inte oroa mig över, jag gick av vid konsum som vanligt och mika hämtade upp mig där.. Nu är dom så gott som klara med flytten jag hjälpte angelica att plocka upp några kartonger sen åkte grabb gänget och fick med det sista från den förra lägenheten till den nya.. :)
Det var som vanligt mysigt att umgås med dom, så tråkigt att vi inte kunde stanna längre.. Jag som hade tänkt ligga där hemma och mysa hela kvällen! Men vi var tvugna att åka till albins mamma och ha minijulafton för daniel ( fosterbarnet ).. Som imorgon åker till åland ( hem till sin pappa ).. Så han fick lite julklappar och så, mysigt!
Nu kom vi nyligen hem, och har krypt ned i sängen båda två, eller alla tre faktiskt!
Morgondagen vill jag spendera med angelica, ( min andra partner ) haha, vi får se om det blir så. <3

Vännerna har badkar i sin nya lya, jag vill med ha, jag är avundsjuk!

1 kommentar: