lördag, december 19, 2009

fått mycket gjort

Jösses så mycket jag hunnit med idag ;
- tvättat 5 maskiner
- vikt ihop all tvätt
- gjort chokladkola
- gjort cornflakestoppar
- smällt ihop en pastagratäng
- diskat 2 gånger
- rensat kattlådan
- gjort om bloggen
- skrivit några inlägg här
- läst tidningen, haha!

ja det var väl det, mycket för att vara jag (a) !

julgodiset smakar superduper gott! hoppas gratängen med gör det, jag är hungrig.. Ska ställa in den i ugnen nu! Därefter blir det som ni förstår middag, och sen ska jag skicka iväg ett sms till vännerna i hälleforsnäs!
love,
bilder på godiset och så kommer senare, för hungrig för att göra det nu.!

3 kommentarer:

  1. Vad duktigt du är! Tänk om jag bara hade den energin :-) Vad fin bloggen blev. Puss o kram

    SvaraRadera
  2. sv: haha nej beror på att jag har varit i eskilstuna hela dagen och handlat julklappar. Men ja det vart lite för mycket igår ;D

    SvaraRadera
  3. Fin du har gjort bloggen förresten ! :D

    SvaraRadera