tisdag, december 15, 2009

potatisbullar?!

Nu kom herr sambo hem, ska göra mat nu.. Undra vad det blir? Om jag får välja blir det potatisbullar idag, jag älskar det! Och det går snabbt att steka haha, slö dag idag!

Därefter ska vi till albins mamma precis som jag skrev tidigare! Han ska tydligen hjälpa henne med några bromsar på bilen? Han förstod nog att jag inte ville med, för precis efter att han sagt det sa han ; sen är det ju mysigt att åka bil när det snöar. Undra vart han har hört det (läs; från mig kanske).. Så ja jag ska med, så extremt mysigt att åka bil när tunga snöflingor faller ned och man sitter inne i en varm bil.. Haha, jaja.. Mat nu..

Efter visiten hos maria skickar jag nog iväg ett sms till angelica om att vi kommer förbi. :)

Vad tycker ni om bilderna till höger, som jag fixat med idag?! Blev det bra?

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar