fredag, december 04, 2009

öööhh, seg fredagskväll..

Lovar du att vara ärlig? Oooja..
Vad heter du? maaalin
Smeknamn? morran, pullan (?)
Beroende av? sex, ?!?!
Vad tror folk om dig? jadu, snäll, söt, surfitta, bitch, massa olika, beroende på vem man frågar. ;)
Hur imponerar man på dig? om man kan slicka sig på tungan ha ha..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? japp :) puss
Hur svarar du i mobilen? malin i luren - Öhh ja ? - Hello sweetie etc..
Antal timmar sömn inatt? jag räknade inte....
Brukar du komma i tid? jaja, alltid!
När mår du bra? när jag har knullat, när jag har ätit, när jag får något fint hahaha..
Vad tycker du om fötter? ingenting..
Rakar du benen? ja oftast (a) haha
Har du spytt offentligt? hmm, nae!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? - RUNKAT
Har du bra vänner och äkta vänskap? absolutlu
Hur gammal är du? 19
Vilken tid gick du upp idag? tio om jag minns rätt..
Är det okej att gråta? såklart
Vad skulle du göra om du vann en miljon? allt som jag dagdrömmer om
Är du flygrädd? rädd och rädd , neej..
Tycker du om sushi? usch
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls
Vilken ögonfärg har du? svarta ibland..
Yrke? spendera pengar
Orsak att vara sen? Om man haft sex eller planerat mord...
Något man dricker? Multivitamin dryck
En sak i badrummet? Lime tandcrääääm
Favoritfärg? Liiiiila
Bil? Ahlgrens
Ojojoj så trött jag är, svarar jag på detta imorgon är säkert inte svaren detsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar