onsdag, december 09, 2009

godnatt alla godingar där ute!

Ska alldeles starx krypa ned i sängen, men tänkte sammanfatta dagen kort..
- handlade lite på ica tillsammans med sambon
- åkte över till mamma och hämta oriflame grejer och partylite ljusen som jag hade beställt..
- snabbmat från snabbt och gott.
- hem. åt, kollade på tv, satte mig vid datorn och läste bloggar.
- emma och åsa kom över, vi åkte till ica och köpte lite godsaker, jag ananas och passionfrukt ( läs; me love passionfruk.. ) köpte så det blev några till frukost imorgon med.
- kollade på bonde söker fru och ph såklart.. :) galet idag!
- sen har jag bara tagit det lugnt tillsammans med niklas och albin, dom vid crosspelet och jag vid klädsidor, jag vill bli mångmiljonär..


Nu ska jag nog tända några av de nya ljusen så jag kan somna gott till doften av mango/mandarin.. <3


mina oriflame produkter som jag beställde denna gång:

bodyscrub - tvål - lotien med grapefrukt, ögonskugga, penselset, mango tvål.

ljushållare som jag beställde från partylite, det syns knappt på bilden,

men det är som frostat med löv på, det var det jag föll för hos dessa!

dessa fick jag av mamma, havsbris doft!


dom här beställde jag själv, min favorit.
doftar mango / mandarin
Godnatt, hoppas ni får en skön sömn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar