söndag, januari 10, 2010

Vindruvor & Honungsrostade jordnötter..

Kvällen hos mamma&pappa vad super mysig. Vi åt tacos och snackade om allt möjligt. Kollade lite på tv, och myste med fika.. Runt tio hörde Emma av sig, och frågade om jag ville med till Katrineholm. Och jag som alltid hänkar på utflyker, gjorde såklart det denna gång också. Vi åkte hem till Samira, kollade på robinsson, snackade bull, 3 katrineholmstjejer kom över ( mycket trevliga ), åkte ned på stan och kollade läget, beställde mat, åkte hem och åt hos Samira, och därefter åkte vi och hämtade Emmas bror i Sparreholm. Kom inte hem förrän kl 04.00, så en seg dag idag. Det enda nödvändiga jag har gjort idag, är att ha rensat/städat kylen, sen var jag och kärleken uppe och handlade också. Nu kom jag precis hem och kollade min skolmail, och hade då fått mail utav matteläraren, med beskdedet; GODKÄNT i Matematik A, jag är överlycklig, som jag kämpat med denna föbannade matte, och nu är den äntligen över.. :)

Ikväll blir det;
Tv: I en annan del av köping
Tv: Johan Falk filmen
Tilltugg: Vindruvor och Honungsrostade jordnötter.
Sällskap: Niklas och min karl, och eventuellt Astrid.

- Kameran ligger på laddning, men bilderna från helgen kommer när den är färdigladdad.

kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar