lördag, januari 09, 2010

Tio av tio skor!

Gårkvällen var så jävla rolig.. Jag ångrar inte en sekund att jag åkte till hälleforsnäs. :)
För först som sagt så kom Emma upp till mig och vi fixade i ordning oss här, sen gick vi vidare till Sara som fyllde 20. Väl där kände jag mig inte så "hemma". Inte riktigt mitt folk, så fick förslaget om att åka till hälleforsnäs vilket kändes mer lockande. Så vi åkte dit kl 22.00. Och heeela kvällen var superbra. Kände de flesta där, vilket gör det roligare. Sen kom även söta angelica över med massa fina flickor ( och pojkar ) Träffade även Amanda och Jimmy, vilket var länge sen sist. Dessa två hjärtan hade förlåvat sig, grattis till er. <3 Och Jimmy blev nitton år, hipp hipp. Hurra hurra hurra hurra!

Kvällen får 10 av 10 skor.. :P

Bilder kommer inom kort, från festen och det som inhandlades i katrineholm.
Tack för gårdagen alla mina underbaringar..

Nu ligger jag fortfarande i sängen, är en aning seg idag.. Men det går nog över snart. Kl fyra ska vi till mamma&pappa, som bjuder på mat och firar albin.. ( i efterskott )

Ångesten börjar veeerkligen krypa sig på, pga att skolan drar igång på måndag.! Hemska tanke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar