tisdag, januari 26, 2010

bla bla blaaa..

Jag blir fan förbannad. Nu har facebook, krånglat med mig i en veckas tid! Det går varken att kommentera status eller bilder, ej trycka på "visa alla kommentarer" och så är det segare en knäck! Rutan som kommer upp ist innehåller texten ;
Något gick fel. Vi arbetar med att åtgärda problemet så fort vi kan. Försök igen senare.

Och dom har inte kunnat försöka åtgärda detta shit på en vecka eller?! Hmm.. Är det så för er med eller är det bara stackars jag som får ödsla enegri på vansinnesutbrott framför facebook.com.?
Slutar förmodligen med att jag slutar besöka denna sida och bara ägnar mig åt bloggggar. ;)

Jaja, sen senaste inägget har jag hunnit:
gjot mat (köttfärssås och spagetti) - gjort köttbullar - diskat - städat - ätit - rensat kattlåda.. Och gjorde nästan allt samtidigt, gud vad tur dessa män har, som har oss kvinnor.
Vi som kan göra så mycket samtidigt. !
En "skål" för alla oss med fitta!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar