torsdag, januari 28, 2010

jag mår bra när jag klickat hem fynd!

Idag har vart en väldigt seg och tråkig dag. .
Har pysslat och donat här hemma, sitter fortfarande med morgonrock och fryser om fötterna (jag har sagt till mig själv ett tiotal gånger att hämta tofflor, men har fortfarande inte gjort det, varför ? )

Och min lilla tjej går här hemma och är väldigt kååt, därav hennes "mjauande", fyfan. (vissa vet säkert hur dom låter vid denna tid, andra inte. Och jag kan faktiskt inte förklara, men det är ett hemskt ljud.) Det brinner i skallen på mig då och då när hon sätter igång.. Hoppas det går över snart ( har pågått i en veckas tid ).. Ringer nog vetr. imorgon så får hon bli en kastrat liten dam.. :) Har ändå inte tänkt ta några kullar på henne så det kvittar..

Jag kan säga som så att mitt konto har fått drabbats av denna tråkiga dag; har klickat hem lite smått&gott i klädväg. Och då mår man (iallfall jag) alltid lite bättre. :) riktiga fynd! älska rea!



Bh, vit och svart! 49 kr styck..



bikni, överdel 49 kr + underdel 29 kr.




förstoring, så mönstret syns bättre!

Beställde en vanlig vit, lång tröja också. Men hittade inte bilden nu..

Nu har jag precis gjort en pannkakssmet, så A står och steker pannkisar.. mummsigt!Därefterblir det mys i soffan, framför kniven mot strupen, i Flen denna gång! :)

1 kommentar:

  1. Fina grejer. Jag har också "tröstshoppat" lite för att den här dagen har suget rätt rejält. 2 koftor fick det bli :D Och skapligt pinsamt det är att bo i flen nu efter kniven mot strupen haha ;D

    SvaraRadera