måndag, januari 25, 2010

Min och Sammes msn konversation..

Min och Samuels msn konversation om naturkunskapsuppgiften! (olja & naturgas) Haha, fyfaan. IG barn..

mb. säger;
yeeess.
men jag vet inte vad olja och naturgas är.. haha .. vad som är sant med en bild..
som denna lixom. den kommer upp om man söker på google.
http://www.paegnaben.se/files/Image/mindre%20bilder%20(426%20px)/energikedja.jpg
אиΘШ c(= √ ® säger:
haha
umm
jag vet inte
mb. säger:
hahahahahahaaa
אиΘШ c(= √ ® säger:
vi kanske ska lära oss texten
idag
sen byta bilder imorgon
på lunchrasten?
för då kanske vi fattar
vafan det betyder
eller vafan
vi behöver ju kanske inte bilder?
mb. säger:
jaa, me det känns ju bäst att ha allt klart. så man bara behöver skriva ut imorgon. för Lena vill att jag kollar på den där hälleforsnäs filmen imorgon på lunchen..
אиΘШ c(= √ ® säger:
eller ?
aha..
mb. säger:
ehm, jo man var tvugen att ha bilder sa hon .. tror det stod på pappret som man fick också.. om vad man skulle ha med för något..
אиΘШ c(= √ ® säger:
ahaa
ah men vi fixar bilder då
mb. säger:
jaaa , men fan jaaa.. hahaaa
אиΘШ c(= √ ® säger:
men jag kan säkert försöka
jag tar om oljan
mb. säger:
haha jag ska med försöka.
אиΘШ c(= √ ® säger:
har fan inte läst igenom
mb. säger:
jaaa. gör de.
אиΘШ c(= √ ® säger:
jag kan ju ta bilder som berör oljan
och du naturgas
mb. säger:
yesss.
men vad fan är naturgas då...
אиΘШ c(= √ ® säger:
um, vet inte riktigt
vet fan inte vad olja är heller
mb. säger:
hhahahhahaha.. men olja!!
det vet du väl . ;D
אиΘШ c(= √ ® säger:
jo, vet att det är flytande
mb. säger:
jag frågade albins lillbror om vad naturgas var, han sa att det var allt som hade med miljön att göra, som träd, blomma, sol och djur..
אиΘШ c(= √ ® säger:
okej
han borde veta
bara vi som är efter
mb. säger:
jaa men han sa att det även kallat biobränsle.
אиΘШ c(= √ ® säger:
ahaa
okej
mb. säger:
så då borde ju fan bilden på kanin horan passa utmärkt som framsidaa.
אиΘШ c(= √ ® säger:
ya
אиΘШ c(= √ ® säger:
ta den
för typ
olja bildas typ
av döda djur
osv
mb. säger:
jaaaahaa haha ..
אиΘШ c(= √ ® säger:
som legat under tryck
och sånt
i miljarder med år
mb. säger:
vad i helvete.. ofta .
אиΘШ c(= √ ® säger:
tror jag
mb. säger:
okok.. ;D
אиΘШ c(= √ ® säger:
yesh
men..
vi ses imorgon
mb. säger:
vart fan ska du. ?
hahaa. ;D
אиΘШ c(= √ ® säger:
ätaa
mb. säger:
jahaa. ja men vi ses imorgon.

Haha, sköönaste när han säger att han inte vet vad olja är och jag säger, joo men det vet du väl.! Och han svarar; ja jag vet att det är flytande.! Mupppp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar