onsdag, januari 06, 2010

astrid, min energigivande skatt!

Kvällen avslutades hemma hos Astrid med henne och julia, och vet ni. Snacket gick haha. Om sex, killar, graviditet & förlossning.. Vi pratade bort några timmar, ( som kändes som minuter ). Tiden går fort när man har roligt. Kände när jag åkte där ifrån att jag var superglad, fick som en energikick. Bevis på att denna kvinna ger mig så mycket bra ! <3

Nu har jag krypit ned i sängen och väntar på att min karl ska göra detsamma, hör hur han borstar gaddarna inne på toaletten, så snart är han här!

*Nu blir det till att läsa alla godnatt inlägg i era bloggar! <3

2 kommentarer:

  1. haha söt du är ! :) det var skit kul att träffa dig. och länge sen. Hoppas vi ses i morgon igen :) puss <3

    SvaraRadera
  2. Malin, såg du ph igår ? :O
    Pusss

    SvaraRadera