söndag, januari 24, 2010

Pälstussen . . .

Hahahahaha, den där Natalie. Hon är allt rolig.. Som ni kanske såg la jag ju upp en bild då hon skrattar en del. Och med bildtexten att albin sa något kul. Nu kommenterar hon vad det var han sa, och då minns jag med. Så nu sitter jag här och asgarvar för mig själv. !

Jag råkade ställa ned stolen på min bebis svans då jag satt och vägde på stolen ( som tur var, bara på pälsen ) men då drog hon bort svansen och förlorade en ganska stor pälstuss. :( Förlåt raring!

Och efter fem minuter är hon under stolen igen och går och jamar. Då säger albin att " hon letar nog efter pälstussen som hon tappade" och både Natalie&Philip börjar asgarva..
Förmodligen inget kul för er läsare, inte för min bebis och inte för mig heller. Men när dom sitter och skrattar så tårarna rinner, kan jag inte riktigt hålla mig! Så det blav kvällens skrattanfall..

Nu börjar jag fundera på när min sambo ska komma hem, han skulle bara "jobba ett litet tag".. Jag behöver prata med honom, och ha sällsap vid köksbordet.. Vill inte äta själv, det är trist!



Haha, glädjegivande bild. :)

1 kommentar:

  1. Ja jag fixade det :) Men jag tyckte det va lite krångligt så jag tog bort det igen :P Men tusen tack för hjälpen iaf. :) Kramar Anna

    SvaraRadera