onsdag, januari 20, 2010

frisör - städ - bak..

Har kommit på mig själv med att jag inte skrivit något om helgen, då Julia blev arton, och vi firade henne.. Jag skrev bara om dagen efter, vilket var ett trist inlägg till en trist dag!

Så..
Kl två åkte jag hem till Julia, klockan fyra kom resten av hela hennes släkt.. Även fast jag inte ingår i släkten känner jag mig såå hemma! Mysig (& sjuk) familj det där! Vi åt och drack, och drack! Kl halv elva tog vi taxi in till Flen för att gå på Amazon (läs; första gången för mig, har aldrig tidigare gått ut på Amazon) Men det var helt okej faktiskt, med rätt sällskap så. Vi dansade och umgicks för fulla muggar! Och dagen efter märktes det att gratis är gott, tack raggggeeee. ;). (även fast jag hatade dig en aning dagen efter, då jag hängde över toaletten.)

Det var det! Kände att jag ville skriva lite om det!

Idag då; Jag var hos frisören kl 15, som sagt så var det ingen förändring som skedde, men håret ser inte längre ut som ett kråkbo! Promenerade upp till Ica efter det, handlade lite ingredienser som jag inte hade hemma, till mitt blivande försök ikväll.. Lyckas jag kommer det upp på bloggen, lyckas jag inte sååå vet jag inte! Haha.. Blommor inhandlades också.. Röda krukrosor till köksfönstret och någon lila fin blomma som nu står i vardagsrummet.! Sen när jag kom hem tog jag tag i lägenheten, eftersom jag vart sjuk har det inte hållts i tipp topp som det brukar! (nej min sambo gillar inte att städa. ;) diska var det enda han kunde med när jag låg däckad, tacka gud för det ;) .. Så nu är det snart i sin vanliga ordning, allt med julen är nedplockat, fräscht i fönstrena, diskat, bytt gardiner i kök&vardagsrum etc. och nu ska jag sist men inte minst städa badrummet. Därefter ska jag försöka mig på bakverket!

3 kommentarer:

  1. Sv: HAha ja jag var på löpbandet i 90 minuter så det blev nog lite till dig med:P Haha.

    SvaraRadera
  2. Dregen är också med:D

    SvaraRadera
  3. Får man fråga vilken frisör du går till? :) Ville annars tipsa om den nya frisören på Södra Kungsgatan 8, Agents of Beauty. Priset är billigt och killen är svinduktig! ;)

    SvaraRadera