måndag, januari 04, 2010

Dag nr 3, som varit förbannat bra..

Jag gick runt här hemma, väldigt länge imorse och bara njöt. Efter ett tag kom Emma och Åsa över och dom hade köpt med sig winerbröd, så vi fikade och hade det gott.. Därefter hamnade vi vid datorn, kollade roliga, sjuka och äckliga klipp på youtube och sen kollade vi in massa fina husdjur på blocket.. Jag har hittat en hundras som jag vill ha, (a).. Albin är med sugen, woohoo.! Kanske blir en till familjemedlem till?! När albin kom hem från jobbet åkte han och jag till Katrineholm, och inhandlade massvis med saker.. Smått och gott som; slickepott . konservburksöppnare . hygienartiklar . aloe vera tandkräm . elvisp . 40 pack toalettpapper . fikabröd till Onsdag etc.. Efter allt handlande åkte vi hem till hans pappa och tjej, fikade och snackade strunt, och jag kollade i en klädkatalog, hittade massor. Tur att katalogen inte var min, hade den vart det hade jag vart 1000 kronor fattigare!

När vi kom hem plockade jag lite i köket och gjorde en kaffe / te hörna. :) Blev perfekt! Och pricken över i denna dag var såklart PH ... Äntligen drar det igång igen efter ett uppehåll, jag bara älskar det, njuter av varje sekund av programmet.. Idag blev det mycket draaaamaa. hahahaha, sex . bråk . tårar . skitsnack . många " brev "..

Nya sändningstider och dubbelavsnitt, kan inte bli bättre!!


Nu sängen, min kärlek väntar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar