tisdag, januari 26, 2010

klockren redovisning!

Redovisningen idag gick toppen! Vi fick beröm efteråt också, för att det gjordes så bra! Kul kul.

Annars då, ingen datorkunskap så vi slutade tidigare, och nu när jag har vart hemma en timme har jag bara läst masssssa bloggar. Min favorit lista blir bara längre och längre för varje dag som går! Jag hittar nya godbitar varje dag!

Ikväll kommer mamma&pappa över, därefter åker vi tillsammans iväg, och roar oss!
Nu ska jag börja med maten så den är klar när A kommer hem, spagetti&köttfärssås blir det!
Ska nog passa på att göra köttbullar att frysa in också, alltid skönt att ha i frysen och ta fram när man inte orkar ställa sig och göra något avancerat!
Och ikväll mina vänner, vet ni vad som väntar! PARADISE HOTEL.!

Kommer nog uppdatera lite senare igen!
puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar