fredag, januari 01, 2010

Ut med granen och en film!

God eftermiddag..
Som sagt så är bilen sönder, så vi har vart hemma hela dagen . :) Vilket har varit skönt, vi gjorde precis mat, köttbullar och spagetti. Nu tänkte jag kolla på någon film, men vet inte riktigt vilken.. Det återstår att se.!
Albin är på macken med en kompis och försöker fixa det där med bilen och när han kommer hem åker vår gran ut.. Den fick inte stå speciellt länge, vilket jag tycker är trist. Men den barrar något otroligt. Vi kommer säkert hitta barr in på sommarmånaderna som har gömt sig överallt under trösklar osv.. Missen har ju dragir runt på det i heeeela lägenheten! Jag dammsuger under granan varje dag, men 15 minuter efter är det lika fullt med barr igen.. Suck!

Igår hade jag ett speciellt samtal med en vän, vilket har gjort så att jag har gått och tänkt på det han sa praktiskt taget hela dagen..
Så;
Jag har inga nyårslöften men! ska börja tänka på vad jag stoppar i mig, och lyssna på min kropp lite bättre än vad jag gjort tidigare. Bry mig om mig själv mer, och sluta stressa! För annars kan det tydligen bara smälla till.. Vilket är det sista jag vill!
Detta blir ett själviskt år, och det är verkligen det jag behöver ha !

Ganska segt inlägg men jag har ingenting att skriva om.. Tyvär!

Men ha en bra kväll min familj, mina vänner och såklart mina bloggläsare. :) <3

1 kommentar: