söndag, januari 24, 2010

jordgubb lime..

Som vanligt så blev det en sen morgon. Jag och A åt iallfall frukost med varandra, sen åkte han och jobbade.. Kul att det går bra för företaget han jobbar på, i dessa tider också! :) Jaja, jag har bara vart hemma, gosat med min tjej, och kollat runt på detta internet.. Men idag på lite annorluna sidor än annars, jag har något i kikaren. !

Igår kväll då..
Ja trevligaste kvällen på länge, mycket mys! Vi åkte på eftermiddagen hem till Philip för att hämta honom och Natalie, sen in på Ica en snabbis och handlade lite som behövdes inför kvällen.. Jag och Natalie började laga mat medans killarna gjorde lite andra ärenden.. ( som förmodligen var planerade från deras sida )! Så ja dom slapp.! Vilket kanske var bra det, hade nog blivit lite trångt med fyra stycken runt diskbänken. Iallfall.. Kvällen bestod utav; mat, dryck, kortspel & ett sällskapsspel. Och såklart, mycket prat! Ja en toppenkväll verkligen! Grattis Natalie som vann kortspelet! Och tack mamma&pappa för att vi fick låna reglerna osv.

Idag har vi ingenting planerat.. A slutar nog jobba när som helst, och efter det vet jag inte vad vi ska pyssla med!

Nu ska jag ta mig en biskvi och jordgubb/lime ramlösa.!

Jag har planer..
Som jag känner starkt för..
Men vill ha respons från någon..
Pratade med mamma nyss, hon sa vad hon tyckte&vad det innbar..

1 kommentar:

  1. Tack så himla mycket för en mysig kväll! Det måste vi göra om snart igen :D <3

    SvaraRadera