fredag, januari 01, 2010

Natti natt. :)

Hoho, snart läggdags. :) Det blev ingen film utan vi åkte istället till svärfar och hans tjej och hälsade på, blev fika och snicksnack. Mysigt var det iallfall. När vi kom hem tog vi tag i granen, plockade ihop alla kulor och tygtomtar för att sedan ställa ut den på balkongen, jösses så det barrade, men nu har jag äntligen soppat ihop allt.. Och imorgon får vi ta tag i andra biten, kasta ned den från balkongen och köra iväg med den .. Efter stöket med granen tog vi tag i allt möjligt, jag rensade skåpen i köket, vi plockade ihop saker som skulle ned till förrådet och sen plockade vi dessutom ihop allt som ska slängas till conteiner imorgon, som hårplast, kartong, tidningsinsamling etc.. Känns otroligt skönt, sen har jag fixat med mina naglar, så nu är dom så fint lackade. :) Fransk manikyr blev det denna gång, med små blommor lägst ut på topparna!
Morgondagen ser ut såhär;
- Gå upp tidigt kom vi överens om
- Jag ska göra en kladdkaka (mamma bad mig)
- Ta en morgonpromenad
- Upp på Ica och handla lite
- Åka och återvinna
- Sen hem till Mamma. <3 Som blir 40 imorgon, Woohooo! Grattis grattis min stora stjärna!

Nu; sova så jag orkar hålla igång hela natten imorgon tillsammans med min underbara mor!

1 kommentar: