torsdag, januari 14, 2010

Lan med wennbergs!

Sitter hemma hos systrarna Astrid och Julia, vi ska mysa ikväll. Ska sova här. Och just nu sitter alla 3 vid varsinn dator, hmm. Kan tänka mig att halva kvällen kommer bestå av facebook, musik, felsms & bloggar.. Som ett litet lan haha.

Annars har jag inte gjort ett skit idag, var iallfall hos frisören och bokade klipptid, onsdag kl 15! Verkligen på tiden..

Sen kollade jag precis en kommentar på ett tidigare inlägg, om banansockerkakans recept. Min kompis hade då lagt märke till att jag skrivit 17 grader på ugnen, vilket såklart är fel. Det ska vara 175 grader! Så hoppas att ingen av er har prövat grädda i 17 grader, för då fick ni nog äta smet bara!

Någon mer än mig med comviq som har haft problem med att skicka sms idag? Typ att det inte kan skickas, sen försöker man igen och då funkar det ?? Eller börjar min kära lur ge sig?

1 kommentar:

  1. jag har haft exakt samma problem, både igår och idag! haha :)

    SvaraRadera