torsdag, januari 07, 2010

kände att jag ville skriva av mig...

Blir så trött på alla som svarar i dessa sex&kärleks spalter, läste en tidning hemma hos mamma för ett tag sen, vid namn Allers tror jag . Om jag minns rätt. Och kom då till sidan ( som finns i de flesta tjej / kvinno / dam tidningarna.. Typ " fråga Marlena om sex ", suck.
Jag har nog läst dessa spalter miljoner gånger, från starlet till frida till veckorevyn och nu till sist tidningen Allers...
I början när man var runt tretton år, nyfiken på det mesta! Prenumererade på Starlet / Frida, och läste dessa rader kunde samma frågor komma i vart och vartannat nummer. Och jag tycker det är normalt att tretton åringar skickar in sina funderingar, och får svar på dessa. Jätte bra, (jag själv frågade mamma om jag undrade över något!)

Det var frågor som;
Jag har röda prickar på mitt kön, vad kan detta vara ? Är det farligt ?
Det gör ont när jag stoppar upp en tampong, varför ?
Hur vet jag om jag har fått orgasm ? osv osv..

Och som jag minns en gång att jag läste; Jag har fått orgasm, men aldrig kommit.. ? Whaat?
Men fortfarande normalt för en tjej på dessa år som har sina funderingar..

Men nu har det gått några år sen man var tretton och läste om röda prickar. Man har gått från tidning till tidning, och nu som jag skrev, satt jag med en tidning hemma hos mamma.! Och kollar såklart spalten om sex, eftersom sex intresserar mig haha.. Ända skillnaden i tidnigarna, som man läser nu ( eller som äldre kvinnor läser ) är väl att det är fler karlar som skriver in och har sina funderingar också.. Och jag stötte på en fråga som löd ungefär såhär:

Hej "Greta.."
Jag har ett speciellt beteende som jag gärna vill ha bekräftat om detta är normalt eller inte. Det är så att jag gillar att dricka min egen sperma! Jag runkar och lägger satsen i ett glas. Men mängden är ju inte så mycket så det blir knappt en klunk.. Så nu på senare tid har jag samlat all sperma som blir under en hel dag i samma glas. Och dricker det sedan på kvällen för då är det ialfall ett par klunkar mer. Men man känner att det inte är färskt.. Hur ska jag nu göra, och är detta normalt.. / Börje som njuter av varje klunk. typ!

"Greta svarar":
Hej börje. Jag förstår vad du menar och detta är fullt normalt. Allt inom sex och dess tillbehör är helt normalt. Jag har ett tips till dig, som lyder:
Efter varje gång du har kommit i glaset så fryser du in det, då behåller det sin "färskhet". Och du kan tina det på kvällen för att sedan dricka det..

Och nu när en 50 årig man skriver in dessa frågor och funderingar är det fan inte normalt längre..

Så till saken; jag blir så trött på att dessa sexologer skriver till svar att detta är fullt normalt. För det är det fan inte, det är något som inte står rätt till då.! Skriv det istället. Något i stil med, att nej detta är inte helt normalt men det är upp till dig om du vill fortsätta med detta! Intala dom inte att det är normalt för det är ljug.

Nästa gång kanske frågan kommer att;
Hej hej, jag knullar mina one night stands sedan när jag kommer sprutar jag dom mellan lilltån och ringtån(?), och därefter mördar dom på plats, är detta helt normalt.?

Ska dom då svara;
Ja detta är heeeelt normalt.! ????
Nej skärpning nu, skriv som det är, att han / hon är långt ifrån normal. Sanningen svider ibland. Men är värd att höra..

Såja, nu fick jag skriva av mig lite..

4 kommentarer:

  1. Okej, läskig sperma-drickar-gubbe. Jag får iaf kväljningar här borta. nasty.

    SvaraRadera
  2. Åh gullan! Saknar dig med <3

    SvaraRadera
  3. Men åååh hahaha shit det finns folk för allt. Trodde inte en kille/man i världen skulle kunna göra det. Men men! Tycker i övrigt att man inte skriver in i en tidning om man e 50 år och fråga sånna saker? Bara de e onormalt? Men jag vet inte. Haha!

    SvaraRadera
  4. Karin sa
    Tidningen Allers har ingen sådan spalt, så det måste vara någon annan tidning du menar.

    SvaraRadera