måndag, januari 25, 2010

Bubbla och kissebebisar!

Godkväll! :)
Nu sitter jag hemma helt själv.. A tog min och Emmas idé om simning idag. Så han och Tobias åkte till Hammarvallen! Emma kommer strax och hämtar mig så ska vi med ned.. Så sköönt! Idag blir det nog inte lika mycket simma som annars, mest bubbla och basta, helt underbart!

Pratade med mor min nyss också! Hon har ju in lilla Arven iväg på parning i Kumla, så var ju nyfiken på om det hade hänt något ännu. Hon hade pratat med ägaren till hanen, och hon sa att han inte fått till det ännu.. Men att han hade vart på en gång men hon hade sagt ifrån. Hon har gått tillbaka lite i löpet, men det kommer snart tillbaka kan jag tänka mig. Men tydligen så "hade han aldrig misslyckats" så han ska tydlige vara bra på att ja.. knulla! Haha.. Så hoppas det blir något iallfall, så mina fina bebis får en lillebror/syster hihi!

Ja.. Nu ska jag packa väskan och iväg för att vara fisk för ett tag!
Ses senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar