måndag, januari 25, 2010

Ph, och en värmande kommentar!

Oj oj vilket händelserikt pardise hotel idag. Så spännande nu när det snart är final, känns som om alla bara faller ur nu. Helt plötsligt, som idag.. Stefan fick ju ingen chans att försöka "bevisa" att just han skulle stanna.. Vilket kanske är lite tråkigt. Men men, dom behöver ju bli färre, och det snabbt!

Well, imorgon är det en timmes avsnitt igen, jag njuuter! :) Jackie gör sig oense med några deltagare, det ser inte ljust ut för henne haha! Det är också pandoras ask, och någon åker helt plötsligt. Och en parcermoni borde det ju vara! Spääännade !

-Idag blav jag klar med Naturkunskapsuppgiften, redovisning imorgon!
-Var och simmade tillsammans med Emma, blev mestadels bastu.. Gilla värmen!
-Och jag fick en jätte mysig kommentar av en tjej, jag inte riktigt vet vem hon är! Men jag kan säga som så att hon gjorde min kväll idag. Det är så kul med glädjande kommentarer! Så tack för det!

Det "lilla", gör så mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar