onsdag, januari 27, 2010

han är . . .

Första inlägget för dagen, 23.06.
Var hemma till kl halv 5, då min kära kom hem och vi åkte då till Eskilstuna, mest för att bara ha en dag tillsammans.. Så vi gick runt i några affärer inne på tunapark, jag inhandlade lite baskläder; leggins, strumpor & en mascara.. svart, svart, svart.. När vi kände att vi var klara, satte vi oss och åt. För att sedan åka hem, men vi bestämde att vi skulle åka förbi Willys också, när vi ändå var i stan.. Sägs ju att det ska vara billigare där än på typ Ica och så. Så veckohandeln är avklarad. :) Sköönt!

Påvägen hem stannade vi till hos A:s farmor & gubbe.. Det blev tårtätande och robinssontittande. Trevligt.

Nu är vi hemma för ett tag sen, det har packats upp varor. Och duschats, tillsammans för att spara vatten, eller vad är det "facebookgruppen säger".. Nu ska vi tillsammans krypa ned i sängen och avsluta denna underbara dag!!
Han är min bästa kompis, min första kärlek, min sambo och min andra hälft.! Tack för den här dagen raring!!

1 kommentar: