tisdag, januari 26, 2010

Längtar till nästa Måndag!

Som sagt så droppar dom av som övermogna äpplen från trädet nu.. Cimons tur idag, tråkigt eftersom han var en bra spelare. Och Luiza, men hon tyckte jag inte gjorde så mycket att hon åkte, hon kom ju in ganska nyligen.. Tycker att vinnaren ska ha vart där sen dag ett! Men jag har ju fortfarande mina favoriter kvar iallafall, greta&kristoffer.. Och vad hände där emellan haha, allt är verkligen så överraskande nu.. Och mer spännande än någonsin.. Sitter och pratar med min vän Emma nu. Vårat största samtalsämne! Undra hur blir det när allt är över. Det återstår att se haha..

Jackie tycker jag dom kan skicka hem NU.
Pontus med, vad fan gör han där lixom..


emms säger:
helt sinnes va bra avsnitt!
mb. säger:
jaaa haha.. fan nu droppar dom av som övermogna äpplen...
emms säger:
verkligen!!
mb. säger:
hahaa, men jaa tråkigt att han fick lämna har var ju en av de bättre..
men mina favoriter är fortfarande kvar iallfall. ;D
hur känner du haha ?
emms säger:
ja de va synd att han rök o luiza. hatar jackie ja vill döda henne o patrick med! men jackie bord dö! jävla fittloser

Ungefär så låter det efter varje avsitt, innan varje avsnitt, under varje avsnitt, över sms, över msn, över telefon.. Ja ni fattar! Kan det kallas beroende. ? haaaha.

Ska kolla igenom några bloggar nu, sen krypa ned i en varm säng som min A håller på och värmer upp nu.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar