fredag, januari 08, 2010

v v v - villa, volvo, vovve haha!

Har legat och kollat på hus hela morgonen, gud vad jag skulle vilja flytta till en villa. :) Såklart skulle det vara för stort för oss, än så länge . ;). Men det skulle bli så mycket att inreda osv. Superkul ju.

Igår kollade min kära på bil också, som han skulle provköra idag eller på lördag, en mörkgrön volvo v70 .... och någon mer bokstav eller siffra :s Sen har jag skrivit mail om en liten hundvalp och väntar förväntansfullt på svar..

Så det har min morgon bestått utan, fastighetsmaklarna.se haha!
Sen har mamma ringt och berättat lite godheter.. Och jag slog en pling till Emma också, frågade om det skulle bli något Eskilstuna eller Katrineholm idag, men hon skulle höra av sig senare. När hon hade kommit upp ur sängen..

Och nu;
frulla ( bättre sent än aldrig. )
och hoppa in i duschen, mitt hår är toooovigt!
kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar