söndag, januari 03, 2010

2 helt underbara dagar!

Jag mår så bra :) Vilket nog beror på dessa två helt underbara dagar.
Tänkte sammanfatta dagarna;
Igår fyllde mamma 40 år som jag skrev i ett tidigare inlägg, så vi åkte hem till henne kl halv två, och hon fick 3 små presenter till en början, ( 3 ljusa stenar med texter; harmoni, kärlek och vänskap ) Och sen gick jag ned på nedervåningen där jag hade lämnat present nr 4, vilket var ett kollage från hennes barnsben tills idag som ex: vi barn, pappa och hon, förlovningen, giftermålet, mormor osv. När hon fick tavlan blev det lite känsligt och mamma började gråta av glädje och jag lika känslig jag började också gråta.. Men roligt att hon uppskattade det så mycket, alla gäster kom och allt var super trevligt, god dryck och mat.. När jag sen skulle åka hem, sa hon att tavlan var bästa presenten av alla. Vilket glädjer mig mycket, det tog några dagar att pyssla ihop allt. ( bilder kommer ) Jag och albin åkte hem tillsammans med Linnea, för under kvällen hade vi planerat att åka till mellösafesten och förtära lite alkohol. När vi satt och drack här hemma kom Lovisa över också, vi hade skit kul och trevligt förkrök, Lovisa var halvt sjuk men ville med ändå, sen helt plötsligt skulle Sandra och Felicia också med, vilket var superskoj. Så Albin körde in oss, och som vi redan visste skulle folket där vara skit tråkigt, men vi ignorerade allihopp och hade skit trevligt vi 5. Extra roligt var det att Felicia följde med, för som mamma till en 10 månaders kille är man väl inte ute och roar sig så ofta, men kvällen slutade med en full mamma på toaletten haha.. Undra hur min raring mår idag, har inte fått svar på smset som jag skrev tidigare idag! Men men som sagt en hel mysig kväll, tack flickor!

Idag;
Jag tog det lugnt här hemma till kl halv 2, sen ringde jag mamma och fråga om vi kunde åka till Eskilstuna, och det ville hon. Så hon hämtade upp mig kl 2. Gick runt på tunapark, jag köpte som vanligt, ett par skor! Sommarskor var det, men jag blev helt förälskad i dessa så köpte dem även fast det är ett tag kvar tills dem går att använda. 89 kr på rean.. :) Sen var jag inne på Cervera för att byta en julklapp, men tog ett tillgodo kvitto istället, sen hade jag ett presentkort också, som jag fick i julklapp av mamma&pappa. Så nu har jag 900 kr att spendera där inne. Och detta kommer läggas på dyra glas. Ska börja samla på det nu, och har redan valt serie. Mamma hittade present till Albin och ett träningslinne till henne själv, sen åt vi på thai, vi har haft en jätte mysig dag. Älskar dig mamma. <3
När jag kom hem umgicks jag med min kära, sen körde han mig hem till min fina familj, och där hemma spelade jag, pappa, mamma och syster ett sällskaps spel. Super roligt, verkligen att rekomendera er att köpa. Gift trap heter det! Så spring och köp. Därefter kom Albin över och vi drack lite te och satt och snacka skit.

Detta år har inte kunnat börja bättre än vad det gjort!

Nu ska jag hoppa i sängen, imorgon kommer bilder på/från:
mammas 40 års firande.
mellösa festen.
mina skor.
serien glas som jag ska börja samla på.

Sov sött mina vänner. !

1 kommentar:

  1. Precis, haha! Men nån gång kanske nått privat kommer upp i min blogg.. vem vet;)

    SvaraRadera