fredag, januari 01, 2010

Hemskt.. HAT!

Detta års första inlägg..
Nyårsafton igår var i klass en av de sämsta någonsin, fy! Kl 18.00 bokade albins mamma bord på Ming i Eskilstuna så vi åkte dit och umgicks över god mat vilket var trevligt. Därefter hämtade vi upp Natalie och Philip, och sen bar det av hem till oss. Vi hann inte vara här så länge innan vi åkte till Mellösa där pojkarna hade fixat med nyårsmiddag osv.. Men vi kom lagom till efterätten, och jag var redan så mätt så jag kunde sprängas vilken sekund som helst så jag stod över det goda! Och här börjar det; den tråkiga nyårsaftonen! Albin plastpappa sitter och tjatar på honom att han ska köra till Harrys i Eskilstuna och hämta därefter.. Och som vanlig vågar ingen säga emot denna snubbe, ja förutom ja då! Så jag frågar albin lite senare när han redan sagt ja till att köra, och då säger han att han inte vill! Så jag går upp till honom och säger att albin inte vill köra, då svarar han bara; Men hallå!! Jag har kört runt på honom hela livet.. Och jag till svars ; okej det skiter jag i, det är nyårsafton och då vill han inte sitta i en bil tillsammans med er fyllon.. Men efter mycket om och men har han iallfall övertalat albin att köra så då får jag sitta själv och vänta på att han ska komma tillbaka, faan jag blir sur bara jag skriver om det.. Albin sa också att han inte ville åka själv tillbaka från Eskilstuna, men det sket alla i.. Det var full bil så jag fick inte plats till att göra han sällskap! Jävla fittor! Sen i bilen då hade plastfarsan sagt; Men du albin det är sånt här man får ställa upp på ibland. Och så vitt jag vet har han aldrig kört oss så länge jag och albin vart ett par... Jaja, det finns människor till allt. Och pricken över i ! Jag hade lämnat min påse med alkohol i bilen som dom tog till Eskilstuna och skulle börja dricka när albin kom tillbaka, vilket sket sig. För någon jävla horunge har då snott min alkohol.! Mamma blomberg är redan utesluten och resten av killarna var mellan 20-35, då tycker jag att man kanske skulle ha växt ifrån att sno andras saker. Men det har vi ett tydligt bevis på att så är inte fallet. Så för mig blev det ett nyktert nyår, för albin med.. Vi åkte till Hälleforsnäs halv tolv, och på tolvslaget stod jag ute på en balkong och rökte tillsammans med någon nörd jag inte kände, fy faan! Kände då att the botten is nådd.. Så då gick jag in och gav albin en kyss! Ganska snart därefter kom M och A över, vilket var höjdpunkten å min kväll.! Men vi han bara ta en cigg tillsammans och snacka lite skit, sen skulle dom hem igen. Och då åkte även jag och albin hem.. Direkt när jag kommer hem kryper jag ned i sängen och har en döödlig mensvärk.. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, tog en värktablett, värmde en lavedelkudde och la på magn, rörde på mig osv.. Ingenting funkade men tillslut somnade jag iallfall.! Ja ni! Jag hoppas veeerkligen att ni har haft ett bättre nyår!

Och välkommar det nya året, hoppas det blir bra!
Nu; fixa frukost till mig och min kära ( som fortfarande sover )

2 kommentarer:

  1. Fy fan säger jag bara, tråkigt att det skulle bli så .
    Hoppas ni får en bra dag mina kära vänner ! <3

    SvaraRadera
  2. hahaha fyfan, men det är bara att skratta åt det och ta igen det nästa år ! ;)

    SvaraRadera