söndag, januari 17, 2010

fy och blä.

Jaha, och denna "dagen efter", jag avskyr den ibland... Och denna gången är det så..
Jag har legat över toastolen praktiskt taget hela dagen, eller i sängen med hinken i högsta hugg. Födan jag har fått i mig är en piggelin, ett äpple och 3 minimala tuggor panpizza. Detta är hemskt, och under hela dagen har jag intalat mig själv att aldrig mer dricka! ( vilket jag aldrig gjort förut och brytit detta helgen efter, neej då! ) Ångesten ligger som en dimma, sitter fastklistrad på kroppen, jag duschar med den försvinner inte!!
Åååh.

Nu när jag kunnat ta mig från sängen till soffan och slagit på denna dator, är klockan 18.18, och hela dagen är förbi. Men såg också att jag fått ett meddelande från min vän angelica, så vi ska faktiskt ta oss dit snart. Kolla någon film och bara ta det lugnt. Vilket är det enda jag kan med idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar