torsdag, januari 07, 2010

C-kändis... HAHA.

I eftermiddags ringde jag hysterisk till Emma och bad henne komma över, åsa följde med också. :) Alltid lika trevligt att ha dem här.. Vi snick snackade om ja bloggar typ.. Det lät ungefär såhär; Har ni sett det?
Vem är han?
Jag såg nakenbilder på henne?
Hon kommer säkert tillbaka osv..
En hel del Ph också. Ja, ungefär vad mitt liv kretsar runt just nu, pinsamt att säga. Men så är det, blogg och Ph!

Sen kom albin hem, och han fick en liten utskällning av mig. Eller.. Jag sa vad jag tyckte med det kunde säkert sett ut och hörts som om det var en utskällning. Jag är intensiv när jag säger vad jag tycker haha..

Vi satt och kollade på "veckans man", vilket jag aldrig sett tidigare, men som åsa sa. Lite b, men ändå okej.. Ni som sett det vet vad det går ut på.. Ni andra får ta reda på det på annat sätt, orkar inte skriva här. Men iallfall, så sa emma att en av tjejerna tydligen kom från Katrineholm från början, så kollar albin på tvn då. Och just då visas denna tjej. Och då säger albin: henne har jag vart tillsammans med förut.. Så Emma förklarade för albin att han i det skedet var en C-kändis, mupp hon är.. Men go som satan!

Därefter kom Astrid hit, och vi har setat och pratat om allt, tro mig. När vi sätter igång flyter det på. Vi har tagit upp; rymden, utomjordingar, förhållande, döden, pappor, bloggar, fula barn, besatthet, etc.. Ja ni ser själva.

Nu sitter jag här igen, albin bad mig precis eller frågade om jag inte kunde sluta skriva blogg.?! Helt allvarlig var han. Och jag svarade lika allvarligt tillbaka, att det kan jag verkligen inte.. :)
Jaja, nu ska jag gå och pussa på min karl som är skitsur för att han blev tvungen att diska idag.

kärlek

3 kommentarer:

  1. haha fyfan för fula äckel ungar!

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir när du skriver så snällt till mig :)
    Hörde att Emma färgade ditt hår också :) Hon KAN hon!
    Puss kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det heter väl dagens man :P ? Den bruden från katrineholm är min syssling. Haha ^^

    SvaraRadera