onsdag, januari 06, 2010

g r a t t i s

Idag;
Min käraste fyller år, grattis till honom.. 21 år!
Vi har vart och handlat lite på stan.
Städat rent i marsvinsburen, och storstädning i kattlådan.. Djuren har det bra här hemma. :)
Bakat en kladdkaka, som älskling tjatade sig till..
Donat här hemma.
Familjen kommer hem från kryssningen som jag tackade nej till.
Och haft det jättemysigt :)

Albin fick en present av mig imorse såklart, något som jag inte visste vad det var, men han hade sagt att han vill ha en sådan. Så han fick en sådan. Vinkelslip, var namnet på det jag köpte. Han blev suuper nöjd.. :)

Känns som om det kommer bli otroligt varmt och trångt här hemma runt kl 3. Då de flesta kommer, tur att min familj är på kryssning och kommer i helgen istället. Men men, det är trevligt med släkt och vänner. <3>


mina svin . :) i ren bur! kladdkaka, precis tagen ur ugnen.

Nu; fixa till mina naglar.!
kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar