lördag, januari 23, 2010

sammanfattning!

Idag låg jag och kärleken kvar i sängen väldigt läng, småpratade om allt möjligt och försökte planera dagen.. Helgerna är enda gången vi kan ligga och dra oss tillsammans. :) Så det tar vi vara på! Nu har vi precis ätit frukost och jag tänkte sätta mig här och skiva om gårdagen. Sen ska jag ta reda på disken medans sambon dammsuger.. Deal!

Igår var jag och Emma och simmade, vi skulle iväg kl tio, men så blev det inte! Båda hade sovit dåligt under natten så vi tog sovmorgon där, så kom inte iväg till simhallen förren halv 3 tror jag!
Där simmade vi, 24 längder blev det. Och sen sola i en halvtimme.. Sen gick vi bara runt där inne på lugna och snicksnackad..

Därefter körde Emma hem mig och lagom då kom också A hem.. Vi fixade i ordning oss för att sedan åka till Katrineholm, till svärfar&hans pingla! Dom skulle bjuda på Kinamat, så vi beställde hem och kvällen bestod utan mat, godis, dryck, mycket prat, film (sommar med Göran), och tvtittande. Ja en riktigt mysig kväll.. Jag som inte är största tvtittaren egentligen, såg igår ett program som hette RAW.. Och det var väl något utav det roligaste jag sett, HAHA. Var tvungen att lägga in ett klipp igår när vi kom hem ( inlägget under ). Kolla!!

Idag ska vi nog bara ta det lugnt, plocka lite här hemma, sen ska vi iväg ut till svärmor och gå en prommis i skogen.. Därefter skulle Natalie höra av sig, tänkte eventuellt tillbringa lördagen tillsammans med henne och Philip!

solig dag & mycket kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar