fredag, januari 08, 2010

babuska..

Hemkommen för ett tag sen. Strax efter det tidigare inlägget & duschandet åkte jag, Emma och Åsa till Katrineholm, där mötte vi upp Samira. Sen gick vi in på donken, där vi mötte Mary, Linnea, Lovisa och Felicia. Haha, halva flen i katrineholm. :) Vi gick runt lite på stan, jag skulle inte ha något. Men sen gick vi in på ur&penn. Där jag innan jul, kollat på ett halsband som jag blev förälskad i, men tänkte då att " jag har redan så många", och bra med det! Och idag var det halva priset på det, jag bara älskade mig själv då. Att jag för en gång skull väntat med ett köp, vilket är ovanligt för att vara jag. Så idag blev detta mitt, <3. En guldig kedja, med ett guldigt babuska (rysk docka) smycke på. För er som inte vet vad detta är ska jag berätta. :)
Det är en sådan här docka som det gömmer sig fler i.. Jag bara älskar sådanna, mycket fina.. Jag ska ta en bild på smycket senare. Därefter gick vi runt i lite fler affärer och inne på Åhlens hittade jag en tröja/jacka som jag kollat på för typ 3 månader sen, men då tyckt att den var för dyr. Och nu som sagt så var den på rean 149 kr. :O EN kvar. I MIN storlek. Kände att det var meningen att jag skulle köpa den. Så nu ligger den på min säng och är fin :)
Väl påväg hem från Katrineholm, bestämde vi att åka till lager, vilket vi gjorde. Där köpte jag ett linne, och jordgubbs body butter. :) Doftar ljuvligt, och linnet är seeeexigt!

Känner att jag egentligen inte har tid att ligga här, för vi ska på 20 års fest ikväll. Ska vara där till 8 - halv nio.. Men jag börjar göra mig i ordning när flickorna kommer hit för förkrök. :)

Dricka; bubbel
Klädsel; leggings, linne och min nya tröja. :)
kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar