torsdag, februari 28, 2013

Torsdag.

När Albin gick och tränade igår vilade jag hemma i soffan istället, och när han var klar där och kom hem åkte vi och handlade ihop. Efter handlingen åkte vi direkt till mamma och pappa.. Fikade och kollade på tv.

Idag har jag än så länge bara hunnit med att äta frukost. Strax ska jag hoppa in i duschen, sätta igång en maskin tvätt, diska och städa..
Jag ska även träffa Anna över en fika mellan städtagen, och om jag känner henne rätt vill hon ha hembakat fikabröd. Förmodligen en Silviakaka, hennes favorit ;-) Så det ska jag nog kasta ihop en.

Trots mina "vardagliga sysslor" idag är det ingen vanlig dag idag, det är min systers födelsedag.. Grattis grattis till henne.
Vi ska dock inte fira henne idag, utan imorgon blir det kalas, med smörgåstårta, fika och god dryck..

Hej så länge. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar