måndag, februari 11, 2013

En eftermiddag i Eskilstuna.

Nu är vi hemma igen..
Det första vi gjorde var att hämta bilen, efter det var nästa station Babyproffsen. Där frågade vi om råd angående babyskydd/bilbarnstol. Vi bestämde oss inte på plats, men fick bra och nyttig information. Och nu till det svåra, att bestämma sig! Någon som läser här som också vill komma med råd, för och nackdelar och andra erfarenheter?! Bring it on. All information tackar jag för.. :-)
Väl där tog jag massvis med information i pappers form, kataloger och broschyrer om allt möjligt. Expediten frågade om jag hade beställt en gratis babybox, vilket jag inte har, hon rådde mig till att göra det, och sa att just nu fick man två boxar istället för en. Så jag gick in och beställde det på en gång, från min telefon. Så med oss hem fick vi två babyboxar, och nu har jag precis slitit upp dom, hihi! Det var lite bra att ha saker. Som, blöjor, våtservetter, skedar, tidning, schampo, trosskydd och en mängd erbjudanden, rabatter och kuponger. Man tackar man tackar!
Det sista vi gjorde i stan var att äta, och jag är proppmätt, en riktigt bra eftermiddag har vi haft.

Nu har vi som sagt precis landat hemma, Albin har gått till gymmet, och jag uppdaterar här. Snart ska jag sätta på mig myskläder, tända ljus och gotta mig i allt jag har att läsa..
Så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar