onsdag, februari 06, 2013

Godmorgon.

Igår innan jobbet kom fina Julia förbi en snabbis, innan vi skulle vidare på annat båda två.
Det gick bra att jobba igår med, riktigt skönt att ha kommit igång igen. Ett kvällspass då och då är perfekt känner jag. Får se om dom hör av sig från jobbet idag med, om inte har jag alltså en ledig kväll (vilket är passande, eftersom att det är Sveriges mästerkock på tvn ikväll, men ringer dom jobbar jag såklart). Sen jobbar jag imorgon igen. :-)
Mina älsklingar mötte upp mig även denna kväll utanför jobbet <3 Det är inget vi bestämmer, så man blir så glad när dom står där och väntar på mig utanför dörren!
När vi kom hem hann vi inte mycket mer än att ta en varsin kopp te, sedan var det sängdags.

Nu har jag nyligen ätit lite frukost, har skurit upp en halv honungsmelon som jag ska ge mig på snart, mums!
Hej så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar