söndag, februari 10, 2013

Lite av helgen.

Igår började dagen med innebandytittande, först på systers match, och efter den på herrarnas match, mycket kul! Det var jag, mamma, och både min syster och bror som kollade.
Efter det åkte vi hem till brogetorp, och där var jag sedan hela dagen och kvällen, åt middag där, paj och kräftor, och kollade på både melodifestivalen (som var så extremt mycket bättre denna gång, än förra veckans "avsnitt") och gaygalan.
Albin hämta sedan mig när han kom från rallyt i Värmland, kl 23.30.

Denna dagen började med god frukost och en dusch för min del, en lång sådan, la en återfuktande ansiktsmask och skrubbade kroppen med en energigivande kroppsscrub, skönt att "göra det lilla extra" då och då..

Nu har Albin precis åkt till min bror, för att hjälpa honom lyfta ned hans soffa och tvbänk från lägenheten.
När han är klar med det så skulle han hämta upp mig och så ska vi ta en fika hos mor och far.
I eftermiddag och kväll får vi se vad som händer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar