tisdag, februari 19, 2013

Hemma på timmar och sminkad hund.

Nu är jag hemma på timmar.
Halva arbetsdagen avklarad. Nu är det bara 16-21 kvar.
Morgonens/dagens pass har gått över förväntan, helt smärtfritt :-)
Med underbara arbetskollegor går det mesta bra, och lugnt har det varit. Tummen upp!

Nu har jag nyligen lagt mig till rätta i sängen, ska läsa en bra tidning och ta det lite stillsamt. Innan jag ska tillbaka ska jag äta lite också..

När jag kom hem förut kom lisan springandes mot mig med "det som en gång var ett läppstift" i munnen. Suck! Vilken skithund hon är ibland. Och inte vill hon dölja det heller, utan visar stolt upp det.
Dock hade hon blivit påkommen även om hon gömt det, för hela nosen och ansiktet är rött av stiftet, haha! Undra vem hon försökte göra sig fin för?! Grannhunden Tyson kanske.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar