fredag, februari 15, 2013

En alldeles perfekt alla hjärtans dag.

Igår eftermiddag när Albin kom hem hade han med sig fina blommor hem till mig, röda rosor och vita liljor, så underbart fint!

När han bytt om och jag satt blommorna i vatten åkte vi till Eskilstuna.
När vi var där senast, och hämtade hem bilen så hade deras datasystem kraschat, så det gick inte att betala då. Därför bad dem oss att komma in och betala senare, när det passade oss.
Så det gjorde vi igår. För jag hade dessutom hittat ett bärsele på blocket, med tillhörande fleeceöverdrag.
Så det blev två flugor i en smäll.
Både selet och överdraget var i mycket fint skick, och till ett väldigt bra pris, underbart! :-)
Vi avslutade med ett restaurang besök. Såå mysigt!
När vi kom dit sa dom först att det var fullbokat (vi hade inte förbokat) men sen hittade dom ett bord för två personer som var ledigt. Så vi fick plats!
Vi åt, åt och åt. Jösses, både jag och Albin var så in i bomben mätta av både mat och efterrätt när vi åkte hem. Det var såååå gott!

Väl i Flen stannade vi till hos mor och far, och de bjöd på semlor, som dom hade gjort! Så då gick en semla ned med nöd och näppe också.
Vi åkte hem skapligt, och la oss i sängen redan vid strax innan nio, båda helt slut och med matkoma!
Somnade sedan gott, men vaknade senare, och natten har varit hemskt, mer om det senare. Nu ska jag luncha med mami!

Bjuder på två bilder när Li får agera provdocka, haha! Stackar'n, det var såklart Albins idé att sätta ned henne där.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar