måndag, februari 11, 2013

Ny vecka.

Måndag och vardag igen.
Albin är på jobbet, jag hemma. Inget jobb för mig idag.
En lång frukost blev det, en kort promenad med Li. Och nu har jag nyligen gjort om headern till bloggen. Det är alltid lika kul att göra om lite. Vårigt blev såklart stilen.

Imorse åkte Albin till Eskilstuna innan han började jobbet, för att lämna in vår bil för kamremsbyte och lite annat. Usch så tråkigt sånt är, eller, skönt att det är gjort nu, men en mindre rolig utgift!
Så när han slutar, kl 16. Ska vi åka in till Eskilstuna och hämta hem bilen igen, den är redan klar! Jippi, skönt att få tillbaka den så snabbt!
Vi ska även förbi Babyproffsen och så blir det middag i "storstaden". :-)
Förmodligen en trevlig eftermiddag.
Ikväll är det soffmys som gäller. Jag och Albin har inte hunnit ses så mycket varken lördag eller söndag.
I lördags var han på rally, och igår var han iväg och plogade på dagen, men kom hem till middagen, som mamma och pappa bjöd på.
Och på kvällen hade jag bestämt fika med Sabina, så jag spenderade hela kvällen hos henne. Som självklart var trevligt som vanligt.
Så jag och Albin har i princip bara vaknat och somnat ihop, men det är inte fy skam det. Det är det viktigaste av allt <3!

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar