onsdag, februari 27, 2013

Skruvat möbler! <3

I måndags åkte vi som jag skrev in till stan, så nu har vi babyskyddet/bilbarnstolen inköpt. :-)
När vi kom hem ifrån Eskilstuna gick Albin och tränade och jag och Li åkte förbi mamma och pappa..

Igår var jag över till min fina vän, blev kvar där rätt länge.
Väl hemma, strax efter fyra målade jag lite på skåpet (som jag dragit ut lite väl länge på, så nu ska jag ta ett ryck idag igen). Hann även med att damma i vardagsrummet innan A kom hem.
När han kom hem gick han och tränade direkt, och jag tog bilen för att plocka upp min syster, hon ville så gärna till Lager157 för att fika och shoppa, så vi åkte dit och hon köpte lite kläder.

När jag kom hem igen dröjde det inte länge förrän Albin med kom hem.
Kvällen spenderade vi här hemma, med att skruva ihop spjälsängen, endast för att ha någonstans att samla alla bebisprylar, så nu ligger det mesta i den, istället för att ockupera lite överallt. Tidigare stod det kartonger både här och där. Skönt att nu förvara allt där i, tar mindre plats då.
När vi väl var igång skruvade vi ihop skötbordet med. Där det fått sin plats har vi aldrig haft något tidigare, så det tar ändå inte upp någon plats som vi tidigare använt oss av, så det kände vi att vi lika gärna kunde skruva upp och ställa dit.
Jag blir så glad nu när jag ser möblerna uppackade, och på sina rätta ställen. Allt blir ännu lite mer påtagligt, att det i sommar ska ligga ett litet barn i sängen som står jämte min sängsida <3
Jag längtar så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar